Úvodní stránka compas
Úvodní stránka
Tel: +420 543 216 642
Fax: +420 543 216 642
Otázky a odpovědi k předplacené podpoře

Otázky a odpovědi k předplacené podpoře

Často kladené otázky týkající se programu předplacené podpory.

  1. Co jsou SOLIDWORKS Subscription Services?

    S předplacenou podporou SOLIDWORKS vaše organizace získá přístup k hodnotným verzím softwaru, servisním balíčkům a zdrojům s přidanou hodnotou, které poskytuje společnost DS SolidWorks Corp., stejně jako k široké škále technických zdrojů poskytovaných prostřednictvím celosvětové sítě autorizovaných prodejců SOLIDWORKSu. Předplacená podpora vám umožňují aktivněji se účastnit dění v rámci celosvětové komunity uživatelů SOLIDWORKSu.

  2. Co je součástí předplacené podpory?

    • Automatické upgrady na nejnovější verze softwaru SOLIDWORKS, včetně hlavních vydání a servisních balíčků.
    • Živá telefonická podpora od vašeho místního prodejce SOLIDWORKSu.
    • Plný přístup k zákaznickému portálu, kde si můžete stahovat vylepšení softwaru; přístup ke znalostní bázi SOLIDWORKSu; příjem technických rad; shrnutí a sledování servisní požadavků; zobrazení archivovaných webových seminářů a mnohem více.
    • Výsada požadavků na vylepšení SOLIDWORKSu.
    • Bezplatné uvedení v přehledu SOLIDWORKS Manufacturing Network pro kvalifikované servisní firmy.

    Na úplný seznam oprávnění se podívejte do informačního přehledu předplacené podpory.

  3. Proč bych si měl předplacenou podporu pořídit?

    Pořízení předplacené podpory vám pomůže získat co nejvíce z vašeho softwaru SOLIDWORKS, protože přístup k nejnovějším verzím produktů a odborná technická podpora vám ušetří čas i peníze. Zlepšený výkon softwaru, nové inovativní funkce, živá technická podpora a nepřetržitá elektronická technická podpora vám pomáhají soustředit se na to nejdůležitější – na navrhování skvělých výrobků.

  4. Jak si mohu předplacenou podporu pořídit?

    Nejjednodušší způsob, jak si objednat SOLIDWORKS Subscription Services, je obrátit se na místního prodejce. Pokud si nejste jisti, kdo je váš prodejce, kontaktujte prosím SOLIDWORKS a my vám pomůžeme.

  5. Jak získám nové verze a servisní balíčky?

    Jednotlivá vydání softwaru jsou zasílána přímo k vám, nebo si je můžete stáhnout. Také servisní balíčky jsou dostupné on-line ke stažení přes zákaznický portál SOLIDWORKSu.

  6. Které jazyky jsou podporovány?

    SOLIDWORKS je k dispozici ve třinácti jazycích. Technická podpora je poskytována místním prodejcem, který pomůže zajistit, abyste získali podporu v lokálním jazyce vašeho regionu.

  7. Co je součástí technické podpory?

    Technická podpora je dostupná ve dvou formách:

    • Živá technická podpora od místního prodejce SOLIDWORKSu, který byl vyškolen a certifikován společností SOLIDWORKS, vám pomůže vyřešit problémy i řadu technických obtíží.
    • Elektronická podpora zahrnuje množství zdrojů dostupných on-line přes zákaznický portál SOLIDWORKSu. Elektronická podpora zahrnuje přístup k vědomostní bázi, technické rady a upozornění, soubory nápovědy, webové semináře, shrnutí a sledování servisních požadavků, požadavky na vylepšení a mnohé další.
  8. Jak získám přístup k technické podpoře?

    Nejrychlejší způsob, jak získat přístup k technické podpoře, je prostřednictvím zákaznického portálu nebo telefonátu autorizovanému prodejci. Tak je to jednoduché.