Úvodní stránka compas
Úvodní stránka
Tel: +420 543 216 642
Fax: +420 543 216 642
Předplacená podpora SOLIDWORKS

Předplacená podpora
Optimalizujte své investice do SOLIDWORKSu

Získejte nacenění produktu

Předplacená podpora

Využíváte-li předplacené podpory SOLIDWORKS, vaše organizace obdrží upgrady a aktualizace, technickou podporu od prodejce a přístup k široké škále zdrojů.

Proč využít předplacené podpory?

Chcete pracovat ve vždy aktuálním vývojovém prostředí, které udržuje vaši konkurenceschopnost, zlepšuje provozní efektivitu a podporuje vývojáře? SOLIDWORKS ® Subscription Service nabízí chytrý a flexibilní způsob, jak získat co nejvíc z investic do řešení SOLIDWORKS.

Přečtěte si více o předplacené podpoře

Výhody programu

supp banner

Služby technické podpory

Předplacená podpora SOLIDWORKS vám přináší živou technickou podporu poskytovanou vaším místním autorizovaným prodejcem. Podpora zahrnuje telefonickou asistenci k produktovým funkcím, příkazům nabídky, potížím s instalací a řešení problémů.

Znalostní báze

Hledejte v obsáhlé knihovně s technickými články, radami a upozorněními, tématy nápovědy, osvědčenými postupy a makry, které všechny sepsali a zkontrolovali odborníci SOLIDWORKSu. Kdykoli budete potřebovat informace, buďte si jisti, že odpovědi máte na dosah ruky.

Aktualizace a vylepšení softwaru

Získejte automatické upgrady na aktuální verze softwaru SOLIDWORKS, včetně nových verzí a servisních balíčků. Upozornění e-mailem vás informuje o důležitých novinkách, servisních požadavcích a nejnovějších aktualizacích softwaru.

Zákaznický portál

vám přináší ohromnou výhodu v podobě nepřetržitého on-line přístupu k důležitým informacím a zdrojům, včetně:

  • nejnovějších verzí softwaru SOLIDWORKS a servisních balíčků,
  • vědomostní základny, široké nabídky technických dokumentů a zdrojů,
  • celkového přehledu servisních požadavků (SRs) a chyb (SPRs),
  • výsady požadavků na vylepšení, které vám pomohou ovlivnit budoucí verze,
  • možností podílet se na široké škále diskusních fór,
  • registrace softwarových licencí,
  • možnosti revize informací o licencích a předplacených službách,
  • možnosti upravovat svůj zákaznický profil.